reklama

Truhlica

Zoženiem si jednu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Videl niekto z Vás film Stratení v mori (The Deep End of the Ocean) s Michelle Pfeiffer? Stratí sa jej jedno dieťa - chlapec a po rokoch ho uvidí. Hneď vie, že je to on. Jej stratený syn. Začne oň bojovať. Testy DNA potvrdia, že je jej syn, ale on tomu nechce uveriť. U novej rodiny si zvykol, má ich rád. Darmo mu ukazovala fotky, keď bol malý, nepomohlo.

A tak mu jedného dňa ukázala veľkú truhlicu. Truhlicu, v ktorej mala uložené predmety a pri ktorých spomínala.

Tá truhlica pomohla. Pomohla jej vôňa. Spomenul si, že sa v nej ukrýval, keď sa hrali na schovávačku so starším bratom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

.

Presne takú truhlicu by som chcela. Chcela by som si v nej uchovať veľmi veľa vecí. Voňavých vecí. Častokrát práve vôňa vo mne evokuje náladu a spomienky. 

Fotky časom vyblednú. Dvd nosič sa opotrebuje.

Voňa trvá.

Do nej by som si uložila:

Voňu bábätka šestonedeliatka, čerstvo okúpaného, natretého, zabaleného v perinke.

Vôňu bábovky, napríklad aj tej, ktorej cesto miešali deti. Narobili ohromný neporiadok, múku mali aj na papučkách. Bábovka bola neforemná, ale chutila náramne.

Vôňu opadaného lístia ... toho, s ktorým sa vtedy ohadzovali, rehotkali sa a ja som sa cítila šťastná.

Vôňu kníh. Tých detských, keď sa pred spaním číta dookola ten istý príbeh. Niekedy ju už čítam so zatvorenými očami. Aj tých naších dospeláckych spolu s huňatou dekou. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vôňu kakaa.

Vôňu sena.

Vôňu môjho chlapa.

Emília Katriňáková

Emília Katriňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho ja. Zoznam autorových rubrík:  PanoptikumObčasník ženyObčasník matkyObčasník manželkyČo ma páliSpomienkySúkromieViera

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu