reklama

Je jeden podpis až tak veľa?

Kamarátka ma upozornila na jednu rozbehnutú petíciu. Ide o akciu za zachovanie dostupnosti modernej onkologickej liečby. Priznávam, pri jej slovách o tom, čo sa deje, ma mrazilo. Nie je predsa niečo s kostolným poriadkom, aby sa len tak prerušila liečba. Veď čo ak práve ten ďalší cyklus mohol výrazne napomôcť?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (38)

Tieto informácie ma nenormálne nahlodali. Neustále mi vŕtajú v hlave. Ešte v októbri som si teda povedala, že to nemôžem nechať tak, odbaviť to iba svojim podpisom a mať dobrý pocit.

A tak som zneužila ... (áno zneužila) pracovnú mailovú schránku a poslala hromadný mail spolu s odkazom na spomínanú petíciu. Ešte v ten deň som vytasila petičný hárok pred nos všetkým svojim kolegom. Veď kto už by len mobol nepodpísať? Ba veru aj takí boli.

Povedala som si teda, že petíciu s hárkami rozmnožím a strčím každému susedovi do schránky. Na vchodovú bránu som im napísala oznam, že stačí, ak to iba podpíšu a opäť vhodia do tej našej schránky. Verila som v úspech. Veď sme pochovali už dve susedy, ktoré s touto chorobou boj prehrali. Vrátili sa mi 4 podpisy. Čakala som dva týždne. Zo 16 bytov iba dva páry zareagovali - z toho jeden pár má s chorobou osobnú skúsenosť - zatiaľ stále bojujú. Niekto nechal petičný hárok iba voľne pohodený medzi letákmi. Aj to je prejavený názor. A teraz neviem, čo na to ostatní? Nezaujíma ich to? Alebo mám dúfať v to, že si aj oni hárok rozmnožili a povedali, že získajú čo najviac podpisov?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tento víkend si ich teda obehnem. A vezmem so sebou aj syna, pretože deti sú vraj dobrým katalyzátorom.

Alibisticky, pre istotu, aby mi náhodou nechceli vynadať, čo sa starám... 

Ak by sa medzi čitateľmi našiel niekto, kto chce pridať svoj podpis, nech tak urobí. Chcem však poprosiť, dajte si tu námahu a vypíšte plný názov mesta. Skratky BA, BB, SNV nie sú akceptované. 

AKTUALIZÁCIA, 13.30 ...Čerstvá informácia z práve príchodivšej sms. Petičná akcia trvá. Petičné hárky posielajte na adresu Zuzana Truplová, Hany Meličkovej 33, 840 04 Bratislava ...

Emília Katriňáková

Emília Katriňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho ja. Zoznam autorových rubrík:  PanoptikumObčasník ženyObčasník matkyObčasník manželkyČo ma páliSpomienkySúkromieViera

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu