reklama

Otvorený list Európskej centrálnej banke

Dámy a páni...  v piatok prišla manželovi zásielka, veľmi krásna a farebná. Na zadnej strane tučnými písmenami znelo: Zoznámte sa s novou bankovkou 10 €.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A teraz dôvod prečo Vám píšem. Považujem za diskrimináciu, že ste zásielku adresovali iba môjmu manželovi.

Rovnako ako on chodím do zamestnania. Rovnako ako on odvádzam dane. Rovnako ako on aj ja - predstavte si - chodievam nakupovať, a to nielen kabelky a sukničky... ale aj knihy (!), lieky. A práve preto si myslím, že mám rovnaké právo ako on sa zoznámiť s novou 10 € bankovkou.

Môžete argumentovať tým, že v dnešnej dobe internetových nákupov a možnosti platiť kartou nemám nárok na "zoznamku" s bankovkou, ale na počudovanie existujú malé obchodíky, napríklad zmrzlinové búdky, kde mávanie kartou nepomôže. Áno, občas potrebujem hotovosť. Toľko k môjmu pocitu krivdy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Našťastie mám so svojim manželom korektný vzťah a dovolil mi otvoriť zásielku a oboznámiť sa s ňou.

Hoci aj k tej "zoznamke" mám isté výhrady. Veď uznajte, ako sa môžem plnohodnotne oboznámiť s novou bankovkou, keď v zásielke je vložená plastová kartička. A plastová kartička predsa nešuští...to ste tam mali vložiť skutočnú bankovku!

Vaše inštrukcie:

kontrola hmatom - na ľavom a pravom okraji bankovky nahmatáte vystupujúcu tlač

kontrola pohľadom - keď sa na bankovku pozriete proti svetlu, vo vodoznaku uvidíte portrét Európy, hodnotu bankovky a okno

kontrola naklonením - Hologram zobrazuje portrét Európy, hodnotu bankovky a okno. Smaragdové číslo vytvára svetelný efekt, ktorý sa pohybuje nadol a nahor.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

... sú mi teda na dve veci...(na "to" a na nič) ... ako sa vraví medzi nami ...

Tí, ktorí ste zásielku so zoznamkou nedostali ... hľadajte tu: http://www.nove-eurobankovky.eu/

Emília Katriňáková

Emília Katriňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho ja. Zoznam autorových rubrík:  PanoptikumObčasník ženyObčasník matkyObčasník manželkyČo ma páliSpomienkySúkromieViera

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu