reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Emília Katriňáková

Emília Katriňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho ja. Zoznam autorových rubrík:  PanoptikumObčasník ženyObčasník matkyObčasník manželkyČo ma páliSpomienkySúkromieViera

reklama

Čo ma páli

Haraší mi z Teba, štát... alebo pojednanie o tom, koľko počas svojho života vydokladujeme

Emília Katriňáková

Haraší mi z Teba, štát... alebo pojednanie o tom, koľko počas svojho života vydokladujeme

V piatok mi len tak medzi rečou sesternica pri obede povedala: „počuj, kým máš ešte energie, pobehaj si Sociálnu poisťovňu a zisti, či máš pre dôchodok vydokladované všetky obdobia“.

  • 8. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 837x
  • 3
Plexisklo v prezidentskej záhrade zabíja vtáčiky.

Emília Katriňáková

Plexisklo v prezidentskej záhrade zabíja vtáčiky.

Najprv som sa pokúšala napísať pánovi prezidentovi cez fejsbúk, ale nemám oprávnenie vložiť fotky. Tak som poslala email na adresu informacie@prezident.sk. Media majú moc, preto tento krátky článok.

  • 12. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 166x
  • 7
Otvorený list Európskej centrálnej banke

Emília Katriňáková

Otvorený list Európskej centrálnej banke

Dámy a páni...  v piatok prišla manželovi zásielka, veľmi krásna a farebná. Na zadnej strane tučnými písmenami znelo: Zoznámte sa s novou bankovkou 10 €.

  • 17. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 803x
  • 0
Mačky a psi a Playboy

Emília Katriňáková

Mačky a psi a Playboy

Pýtate sa, čo majú spoločné? No, nemali by mať nič.  Dnes sme sa rozhodli urobiť deťom radosť a vybrali sme sa s nimi do kina na DETSKÉ predstavenie "Mačky a psi". Na naše prekvapenie, sme k lístkom dostali aj malú pozornosť: časopis Playboy - tohtoročné augustové vydanie...  Miesto činu: Palace Cinemas, Aupark, Bratislava, čas 13.20 hod.

  • 20. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 106x
  • 30
Je jeden podpis až tak veľa?

Emília Katriňáková

Je jeden podpis až tak veľa?

Kamarátka ma upozornila na jednu rozbehnutú petíciu. Ide o akciu za zachovanie dostupnosti modernej onkologickej liečby. Priznávam, pri jej slovách o tom, čo sa deje, ma mrazilo. Nie je predsa niečo s kostolným poriadkom, aby sa len tak prerušila liečba. Veď čo ak práve ten ďalší cyklus mohol výrazne napomôcť?

  • 4. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 598x
  • 38
reklama
Ako mi káva v ústach zhorkla

Emília Katriňáková

Ako mi káva v ústach zhorkla

Dnes som si povedala, že si svoju rannú kávu dostatočne osladím. Dožičila som si až 2 kocky cukru. To nezvyknem.

  • 7. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 784x
  • 41
Riskujú viac chlapi, či len ženy sú opatrné?

Emília Katriňáková

Riskujú viac chlapi, či len ženy sú opatrné?

V poslednej dobe som si všimla niekoľko momentov, ktoré vyvolali v mojej hlave túto otázku.

  • 2. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 700x
  • 81
Ministerskí úradníci, mám návrh...

Emília Katriňáková

Ministerskí úradníci, mám návrh...

Ponúkam ho zadarmo. Len si ho, prosím, osvojte za svoj a robte niečo!

  • 18. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 435x
  • 62
Kedy budú ľudia Ľuďmi?

Emília Katriňáková

Kedy budú ľudia Ľuďmi?

Havária. V plnej rýchlosti do seba vrazili vozidlá rýchlej zdravotnej pomoci a záchranárov - hasičov. V Bratislave, blízko Medickej záhrady. Dotrieskané vozidlá zblokovali obe trate električiek.

  • 4. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 076x
  • 20
Úcta k rodičom? Pasé!

Emília Katriňáková

Úcta k rodičom? Pasé!

"Cti otca svojho i matku svoju"... učila som sa na náboženstve. Ale aj v škole nám úctu k rodičom a starším vštepovali učitelia. Dnes to už, zdá sa, neplatí.

  • 14. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 950x
  • 43
reklama
Neznášam šmejdov!

Emília Katriňáková

Neznášam šmejdov!

Alebo rozprávka o tom, ako ľahko sa dá prísť k peniazom a veselo sa vyškierať ľuďom do očí.

  • 30. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 731x
  • 30
Iritujú ma anonymné lístočky na dverách

Emília Katriňáková

Iritujú ma anonymné lístočky na dverách

Rozhodli sme sa využiť krízu a prerobiť chodbu. Naše deti už tak miestami dorýpali a dočarbali steny, že nám to bolo nepríjemné. Hoci návštevy tolerantne vyslovovali "Veď sú to ešte deti." Páni robotníci prišli v pondelok a my sme - ako slušní susedia - vylepili oznam: "Prerábame a ďakujeme za pochopenie."

  • 25. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 208x
  • 49
Dieťa rukojemník...

Emília Katriňáková

Dieťa rukojemník...

Nie, nebudem tu popisovať nijakú drámu. Len bežný život, ktorý sa deje a ja ho vnímam trochu dramaticky. Preháňam? Posúďte sami.

  • 23. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 552x
  • 32
Nechajte maličkých prísť ku mne

Emília Katriňáková

Nechajte maličkých prísť ku mne

... ale len niektorých.

  • 7. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 851x
  • 0
Trnávka v Ružinove je jedna veľká sr..., vlastne exkrement

Emília Katriňáková

Trnávka v Ružinove je jedna veľká sr..., vlastne exkrement

Je to tak iba tu?

  • 1. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 137x
  • 79
reklama
Mám šťastie na hňupov!

Emília Katriňáková

Mám šťastie na hňupov!

Nie je to tak dávno, čo ma istý týpek komplet očistil aj s deťmi. Dnes ma zasa iný copatý frajer parádne ošpliechal na mieste, kde nebolo úniku. Ta diky... Ty copatý v "autodoprave" z Liptovského Mikuláša LM 354 BH. Ono, kašlala by som na to, ale nebudem. Aj preto, aby si sa zamyslel, aký je to pocit ísť v zime peši domov v mokrých nohaviciach. Po koho si sa tak stráááášne ponáhľal? Keď si to nechal na drzovku zaparkované vedľa nášho vchodu?

  • 26. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 086x
  • 18
A budem strieľať!

Emília Katriňáková

A budem strieľať!

Ale najprv si vybavím zbrojný pas.

  • 12. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 716x
  • 70
Vynaliezavý dôchodca

Emília Katriňáková

Vynaliezavý dôchodca

Prečo špiniť na vlastnom dvore, keď sa dá na ulici?

  • 2. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 864x
  • 9
Chrapúň!

Emília Katriňáková

Chrapúň!

Áno, s Tebou hovorím, Ty v tom červenom aute s ešpézetkou SC 548 AE.

  • 30. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 998x
  • 26
Darčekový poukaz a bankomatová karta

Emília Katriňáková

Darčekový poukaz a bankomatová karta

.... sa v láske naozaj nemajú? V kníhkupectve Panta Rhei som robila predvianočný nákup. Mala som darčekové poukážky a v peňaženke slabých 30, - Sk v hotovosti. Nakúpila som. Chcela som doplatiť kartou. Ľutujem, ale nemáme povolené kombinovať darčekové poukážky s bezhotovostnou platbou. Našťastie mi nechala nákup pod pultom a za rohom bol bankomat. Nedostávam často darčekové poukážky, a tak sa pýtam, je to normálne? Prečo je problém skombinovať poukážku s kartou? Veď neodchádzam bez zaplatenia. Niekto snáď za tú darčekovú poukážku zaplatil, či ju dostal zadarmo?

  • 21. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 692x
  • 102
reklama
SkryťZatvoriť reklamu