reklama

Plexisklo v prezidentskej záhrade zabíja vtáčiky.

Najprv som sa pokúšala napísať pánovi prezidentovi cez fejsbúk, ale nemám oprávnenie vložiť fotky. Tak som poslala email na adresu informacie@prezident.sk. Media majú moc, preto tento krátky článok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Prosím Vás, ktokoľvek ste kompetentný toto riešiť. Zamyslite sa, či to plexisklo má význam. Či nie je dobré tam aspoň nalepiť atrapy dravcov alebo čokoľvek. Aby výsledok nebol takýto...

mrtvolka
mrtvolka (zdroj: moj mobil)
záber z blízka
záber z blízka (zdroj: môj mobil)

A včera sme ich napočítali troch...

Ďakujem za pozornosť. Inak na to upozorniť neviem.
 

Emília Katriňáková

Emília Katriňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho ja. Zoznam autorových rubrík:  PanoptikumObčasník ženyObčasník matkyObčasník manželkyČo ma páliSpomienkySúkromieViera

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu