reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Emília Katriňáková

Emília Katriňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho ja. Zoznam autorových rubrík:  PanoptikumObčasník ženyObčasník matkyObčasník manželkyČo ma páliSpomienkySúkromieViera

reklama

Panoptikum

Rázne riešenie susedského spolunažívania

Emília Katriňáková

Rázne riešenie susedského spolunažívania

Keď nie podobrotky, tak... alebo trikrát a dosť!

  • 9. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 612x
  • 39
Niet nad pozorného suseda

Emília Katriňáková

Niet nad pozorného suseda

Naozaj. Sused invalid ledva sa presúvajúci o barlách si nažíva v láske so susedom hluchonemým. Ich žabomyšie vojny neraz skončili návštevou polície. Raz sa môj manžel vrátil z práce a v celom bloku zacítil smrad. Lepidlo. Sused invalid ledva dychčal a pochválil sa Prilepil som susedovi rohožku, aby zasa nevolal policajtov, že mu ju niekto ukradol.

  • 7. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 962x
  • 52
Postavičky panoptika

Emília Katriňáková

Postavičky panoptika

O tých, na ktorých som onehdá pozabudla.

  • 5. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 934x
  • 1
Panoptikum.... Dnes o Nele

Emília Katriňáková

Panoptikum.... Dnes o Nele

Neviem, snáď je druháčkou na základnej škole. Ale dievča si už odskákalo vo svojom krátkom živote všeličo.

  • 27. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 134x
  • 0
Panoptikum jedného sídliska

Emília Katriňáková

Panoptikum jedného sídliska

Nasťahovali sme sa sem v roku 2002. Odkedy som ostala na rodičovskej dovolenke s deťmi, začínam ho spoznávať. Za ten čas, sa tu toho premlelo dosť. Niekto sa narodil, iný zomrel. Ďalší prisťahoval, alebo odsťahoval. Denne sledujem tie isté tváre a ich životy. Niekedy sú to smutno-smiešne, komické, miestami tragické príhody.

  • 23. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu