reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Emília Katriňáková

Emília Katriňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho ja. Zoznam autorových rubrík:  PanoptikumObčasník ženyObčasník matkyObčasník manželkyČo ma páliSpomienkySúkromieViera

reklama

Občasník ženy

Somrák v trolejbuse

Emília Katriňáková

Somrák v trolejbuse

Neviem, zrejme slovo "somrák" je skôr slangové ako spisovné. Avšak, zhodneme sa, že tým pojmom väčšinou nazveme bezdomovcov, alebo skôr už na pohľad zle vyzerajúcich, podnapitých a inak podgurážených ľudí, ktorí o seba nedbajú... Uprimne, ak môžem, vyhýbam sa im. Hlavne tým podguráženým, občas sú agresívni.

  • 22. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 612x
  • 23
Som nesvojprávna a on má frajerku a chce si ju vziať...

Emília Katriňáková

Som nesvojprávna a on má frajerku a chce si ju vziať...

Pôvodný plán bol takýto: Môj zákonitý mal ísť so synom na nákup, zatiaľ čo ja budem doma čakať na našu vopred ohlásenú návštevu. Už keď som počula dupot a vzrušený krik za dverami, vedela som, že sa niečo deje. Otvorím dvere a tam... môj syn ako vodca, za ním jedna slečna a potom druhá... potom chvíľku nič, až sa objavila mamina slečien a potom môj zákonitý. Všetci naraz spustili... Kubko: ahaaa mamiii, prišli... Mama slečien Katka: prepáč, že sme ťa takto prepadli... Môj zákonitý: zmokla, daj jej nejaké... Išlo mi hlavu rozstreliť z toľkých decibelov a tak som dôrazne a nahlas povedala: pekne po jednom!

  • 6. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 664x
  • 6
Truhlica

Emília Katriňáková

Truhlica

Zoženiem si jednu.

  • 14. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 424x
  • 2
Mužom: Keď neviete piť, nevyhovárajte sa na husacinu

Emília Katriňáková

Mužom: Keď neviete piť, nevyhovárajte sa na husacinu

Pojednanie o tom, aké zradné je pustiť muža na ochutnávku husaciny...

  • 22. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 622x
  • 51
Vraj som skrytá alkoholička

Emília Katriňáková

Vraj som skrytá alkoholička

Alebo, pojednanie o tom ako som týždeň slamenou vdovou i matkou v jednom bola...

  • 22. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 989x
  • 55
reklama
Rezignovaná

Emília Katriňáková

Rezignovaná

Matka dvoch detí. Pôsobí šťastným, spokojným dojmom. Pýtam sa jej na recept: "Ty, počuj, ako to robíš...? Spokojné deti, usmievavý muž, ty vyrovnaná... "

  • 16. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 112x
  • 170
Zmutovaný vírus útočí

Emília Katriňáková

Zmutovaný vírus útočí

A to myslím úplne vážne. Prvý útok nastal minulý víkend. Jeho silu pocítilo nezávisle od seba minimálne 5 žien. Ženy sa sťažovali na apatiu, na kvázi dezorientovanosť, na non-stop prebiehajúcu migrénu. Z piatich žien až tri sa uchýlili k užitiu nejednej ružovej pilulky, avšak k úľave nedošlo. Nakoniec všetky potvrdili vyvrcholenie útoku tohto vírusu zvýšenými horúčkami, po ktorých na druhý deň nebolo ani chýru... Je záhadné, že vírus útočí iba na ženy akéhokoľvek veku pohybujúce sa v akejkoľvek zemepisnej šírke. Ozvali sa hlasy aj z Grécka potvrdzujúce útok vírusu. Keďže moja výskumná stanica nezaznamenala žiaden útok na osobu mužského pohlavia, domnievam sa, že ide o zmutovaný gén, útočiaci zásadne iba na ženské pokolenie a preto som ho slangovo nazvala "slepačí"!

  • 9. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 940x
  • 12
Viete do koľkých dní musíte predložiť začiatok "OČRky"?

Emília Katriňáková

Viete do koľkých dní musíte predložiť začiatok "OČRky"?

Myslím, predložiť ju svojmu zamestnávateľovi. Pretože ja to fakt neviem.

  • 29. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 13 259x
  • 34
Nie som superžena s vrtuľou v zadku

Emília Katriňáková

Nie som superžena s vrtuľou v zadku

V decembri som sa po piatich rokoch vrátila opäť do práce. Stala som sa pracujúcou matkou.

  • 21. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 582x
  • 116
Stále točia o autách a sexe

Emília Katriňáková

Stále točia o autách a sexe

Realita. Od decembra pracujem. A mám čisto mužský kolektív.

  • 12. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 212x
  • 128
reklama
Ako utopiť vlastné deti

Emília Katriňáková

Ako utopiť vlastné deti

... alebo aj otužovať treba.

  • 7. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 203x
  • 14
Som mrcha, ale chcem naozaj tak veľa?...

Emília Katriňáková

Som mrcha, ale chcem naozaj tak veľa?...

Ježiško, takmer všetko, čo si naše deti zaškrtli v katalógu hračiek, sme zabezpečili. Už dávno to odpočíva zabalené a schované na dobrom mieste a čaká sa na zajtrajšok. Že to cez otvorené okno prinesieš Ty. Ja viem, kamufláž pre deti, ale oni sa z toho tajomstva tak tešia.

  • 23. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 303x
  • 26
Ranný adrenalín... alebo hyeny zlodejské

Emília Katriňáková

Ranný adrenalín... alebo hyeny zlodejské

Ráno sme už s manželom zohratá dvojica. Cestou do práce sa zastavíme v škôlke, kde odovzdáme svoje ratolesti učiteľkám a potom ma môj drahý vyhodí na zástavke električky. V pohode stihnem prísť do práce do 8.30. Práve kvôli tejto pohode som si požiadala o kratší pracovný úväzok. Dnes to bolo iné.

  • 14. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 743x
  • 35
Každý chlap potrebuje mäso a sex

Emília Katriňáková

Každý chlap potrebuje mäso a sex

Nie som manželka ako z amerického filmu, ktorá pri príchode svojho manžela domov z práce nežne povie... "miláčik, uvoľni si kravatu, večera sa o chvíľu podáva..." a s úsmevom pri tom vyťahuje z rúry pekáč a na ňom jahňacinu, moriaka... kopec šalátov a príloh k tomu. Nie. To nie som ja.

  • 26. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 990x
  • 198
Maličkosti, ktoré zmenia dni

Emília Katriňáková

Maličkosti, ktoré zmenia dni

O tom, ako málo stačí a koľko ľudí je šťastných.

  • 30. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 952x
  • 15
reklama
Neskôr

Emília Katriňáková

Neskôr

Koľko prísľubov v jednom slove.

  • 22. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 808x
  • 13
"Že sa nehanbí..."

Emília Katriňáková

"Že sa nehanbí..."

Aké jednoduché je pohoršiť sa.

  • 5. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 010x
  • 13
Iné ženy to zvládajú

Emília Katriňáková

Iné ženy to zvládajú

... tak budem musieť aj ja!

  • 23. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 668x
  • 358
Keď bezmocnosť a nádej idú spolu ruka v ruke

Emília Katriňáková

Keď bezmocnosť a nádej idú spolu ruka v ruke

V živote sú chvíle, kedy by sme mali roniť iba tie radostné slzy. Tak by to malo byť. Nie vždy je to tak.

  • 31. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 064x
  • 14
Banky by si mali dávať pozor na svojich zamestnancov

Emília Katriňáková

Banky by si mali dávať pozor na svojich zamestnancov

A lepšie im pozerať na prsty, aby tak zabránili úniku informácii.

  • 20. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 719x
  • 50
reklama
SkryťZatvoriť reklamu