reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Emília Katriňáková

Emília Katriňáková

Bloger 
  • Počet článkov:  169
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho ja. Zoznam autorových rubrík:  PanoptikumObčasník ženyObčasník matkyObčasník manželkyČo ma páliSpomienkySúkromieViera

reklama

Občasník manželky

Krátko o mužoch

Emília Katriňáková

Krátko o mužoch

Doteraz som si myslela, že iba my ženy zvládneme robiť viac vecí naraz. Včera som zistila, že aj muži sa občas utrhnú z reťaze a zvládnu toho požehnane. Ten môj večer zabral jednu izbu - pozeral futbal, popritom si rozkladal počítač, aby mohol hrať hru po sieti a piť pivo. Nepýtajte sa ma ako sa to dá, sledovať panákov ako sa naháňajú za loptou a zároveň strieľať protivníkov. Pre istotu som znechutene opustila priestor. A teraz neviem, či som si dala odchod preto, že som sa obávala zistenia, že mám doma mimozemšťana, čo dokáže gúľať každým okom zvlášť, alebo toho, žeby v krátkom čase vyslovil požiadavku na ďalšiu plechovku piva, alebo toho, žeby som musela uznať, že mám doma supermana...

  • 13. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 703x
  • 75
Zaručená redukčná diéta

Emília Katriňáková

Zaručená redukčná diéta

Toto fakt funguje. 2 kg za necelé 2 dni sú fuč!

  • 25. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 566x
  • 12
Citové vydieranie vs. gesto lásky

Emília Katriňáková

Citové vydieranie vs. gesto lásky

Počas svojho dospievania som sa nerada zvŕtala v kuchyni, nevarila som a nepiekla. Ani nijako zvlášť nepomáhala pri varení rodičom.

  • 19. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 529x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu